HTML

Irány Varsó!

2011/2012 őszi félévét Varsóban töltöm Erasmus ösztöndíjjal. A Lengyelországban szerzett tapasztalataimat és élményeimet szeretném megosztani Veletek.

Friss topikok

  • Boglárka Madar: Gabiii, hát nem történik veled semmi?? :) (2011.10.30. 14:02) Szombati kirándulás Pragaba, pokerparty
  • GabriellaAnna: Szia Bogi! Na végre megszületett az első hét összefoglalója. Képeket majd csatolok holnap, vagyis... (2011.10.05. 02:55) Az első nap
  • GabriellaAnna: Szia Zsófika! Jaj, egyáltalán nem haragszom. Megbeszéltük, ez így volt jó. Én is sokat gondolok r... (2011.10.05. 02:53) Készülődés, utazás, megérkezés

Címkék

Paulina anyukájának látogatása

2011.10.15. 23:09 GabriellaAnna

A mai napon megérkezett Paulina anyukája látogatóba. Délelőtt időben felkeltünk, kitakarítottuk a szobát, mivel elég nagy kupi volt már.  Paulina dél körül indult ki a reptérre az anyukájáért, Laura pedig az órarendjét akarta összeállítani. Addig én pakolásztam, e-maileket írtam, fordítottam. Paulinaék 3kor értek ide a koliba. Az anyukája nagyon kedves, épp ma ünnepelte a szülinapját. A campus régi épületében Paulina talált egy nagyon jó kis menzát, oda akartunk menni. De mire kipakoltak és odaértünk, addigra bezártak. Paulina és az anyukája azt mondta, jobb, ha a koliban eszünk. Visszaérve én spagettit készítettem, Paulina pedig hazait ehetett, mert az anyukája nagyon készült. J  Mivel ma volt Teresa, Paulina anyukájának szülinapja, hozott csokis tortát, gyertyát és közösen megköszöntöttük, énekeltük a Happy Birthdayt. Majd Paulina szólt, hogy a spanyol fiúk is meg szeretnék köszönteni az anyukáját, s egyszer csak 10 fiú lépett be a szobába spanyolul énekelve HB-t. Nagyon király volt!

 

2011.10.13

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varso2011.blog.hu/api/trackback/id/tr613305970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása